Dostawa artykułów spożywczych w roku 2026 – garmażerka.

Zapytanie ofertowe

W związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego do kwoty 130 000,00 zł netto, działając w imieniu i na rzecz Szkoły Podstawowej nr 8, przy ul. Żeromskiego 235 w Otwocku, zwracam się z prośbą o przedstawienie oferty handlowej na wykonanie zamówienia obejmującego:

sukcesywną dostawę  produktów żywnościowych – garmażerki na potrzeby stołówki szkolnej

I.         Nazwa oraz adres Zamawiającego

Szkoła Podstawowa nr 8 w Otwocku

Ul. Żeromskiego 235

O5-400 Otwock

Tel. 22 779 25 22

II.        Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych – garmażerki wymienionych w formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 10 do zapytania ofertowego.

III.      Wymagania Zamawiającego:

1.         Zamawiający wymaga, aby zamawiane produkty były pełnowartościowe, świeże oraz spełniały wymogi zgodne z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grupy środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełnić środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach .

2.         Dostawa zamawianych artykułów odbywać się będzie sukcesywnie, po uprzednim złożeniu telefonicznego lub mailowego zamówienia, w okresie od 02-01-2026 do 31-12-2026. Zamawiający zastrzega sobie prawo składania zamówień najpóźniej na 24 godziny przed planowaną dostawą.

3.         Dostawa będzie następowała na podstawie jednostkowych zamówień, o których mowa w pkt 1,  a ostateczne rozliczenie wartości dokonanych zakupów będzie przeprowadzane wg. faktycznie dostarczonej ilości towaru.

4.         Wykonawca zobowiązany jest wliczyć w cenę towaru wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, w tym koszty dostawy i wniesienia towaru w miejsce na ternie szkoły wskazane przez Zamawiającego.

5.         Wykonawca składając ofertę oświadcza, że zamówienie będzie realizowane w okresie i na warunkach wskazanych przez Zamawiającego w umowie, sporządzanej wg wzoru obowiązującego u Zamawiającego.

6.         Wykonawca składając ofertę oświadcza, że spełnia wszystkie przewidziane przepisami prawa wymogi dotyczące bezpieczeństwa i jakości oferowanych produktów spożywczych.

IV.      Termin i miejsce złożenia oferty.

  1. Ofertę prosimy złożyć do dnia 12.12.2025 r. do godziny 12:00 w formie elektronicznej

(z kwalifikowanym podpisem elektronicznym) na adres                                                              

e-mail:  robert.kowalczyk@sp8otwock.pl, albo

  • w formie pisemnej u intendenta – Szkoła Podstawowa nr 8 w Otwocku przy

ul. Żeromskiego 235, 05-400 Otwock od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30.

V.        Kryteria wyboru oferty i sposób przygotowania oferty

1.         Oferta musi zawierać cenę łączną, maksymalną i ostateczną, obejmującą wszystkie koszty Oferenta związane z realizacją przedmiotu zamówienia.

2.         Cena wskazana przez Oferenta w ofercie musi być podana w PLN cyfrowo jako kwota netto oraz stawka podatku VAT.

3.         Oferta powinna zostać sporządzona na Formularzu ofertowym wg wzoru stanowiącego załącznik nr 10 do Zapytania ofertowego.

4.         Ofertę sporządza się w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej lub elektronicznej (z kwalifikowanym podpisem elektronicznym) pod rygorem nieważności.

5.         Oferta musi być podpisana przez osobę/osoby upoważnione  do reprezentowania Oferenta, zgodnie z wpisem do właściwego rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej lub przez osobę umocowaną do podpisania oferty. Pełnomocnictwo powinno być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z innych załączonych dokumentów.

6.         W przypadku braku pieczęci imiennej osoby podpisującej ofertę podpis musi być czytelny.

VI.      Dodatkowe informacje

  1. Z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana umowa.
  2. Przedmiotowe zapytanie ofertowe dotyczy nawiązania współpracy na czas określony tj. od 02-01-2026 do 31-12-2026 lub do wyczerpania kwoty wskazanej umowy stanowiącej maksymalne wynagrodzenie w zależności, która sytuacja nastąpi wcześniej.
  3. Forma płatności: Przelew z  14 dniowym terminem płatności na podstawie prawidłowo wystawionej faktury na numer konta podany na fakturze.

Zostaną Państwo poinformowani w przypadku wyboru Państwa oferty.

Załączniki 10 – Formularz oferty – garmażerka.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*/ ?>