Dostawa artykułów spożywczych w roku 2025 – Różne produkty spożywcze

Zapytanie ofertowe

 

W związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego do kwoty 130 000,00 zł netto, działając w imieniu i na rzecz Szkoły Podstawowej nr 8, przy ul. Żeromskiego 235 w Otwocku, zwracam się z prośbą o przedstawienie oferty handlowej na wykonanie zamówienia obejmującego:

sukcesywną dostawę  produktów żywnościowych –różnych produktów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej

 

  1. Nazwa oraz adres Zamawiającego

Szkoła Podstawowa nr 8 w Otwocku

Ul. Żeromskiego 235

O5-400 Otwock

Tel. 22 779 25 22

 

  1. Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych – różnych produktów spożywczych wymienionych w formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 4 do zapytania ofertowego.

 

III.      Wymagania Zamawiającego:

  1. Zamawiający wymaga, aby zamawiane produkty były pełnowartościowe, świeże oraz spełniały wymogi zgodne z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grupy środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełnić środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach .
  2. Dostawa zamawianych artykułów spożywczych odbywać się będzie sukcesywnie, po uprzednim złożeniu telefonicznego lub mailowego zamówienia, w okresie od 02-01-2025 do 31-12-2025. Zamawiający zastrzega sobie prawo składania zamówień najpóźniej na 24 godziny przed planowaną dostawą.
  3. Dostawa będzie następowała na podstawie jednostkowych zamówień, o których mowa w pkt 1, a ostateczne rozliczenie wartości dokonanych zakupów będzie przeprowadzane wg. faktycznie dostarczonej ilości towaru.
  4. Wykonawca zobowiązany jest wliczyć w cenę towaru wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, w tym koszty dostawy i wniesienia towaru w miejsce na ternie szkoły wskazane przez Zamawiającego.
  5. Wykonawca składając ofertę oświadcza, że zamówienie będzie realizowane w okresie i na warunkach wskazanych przez Zamawiającego w umowie, sporządzanej wg wzoru obowiązującego u Zamawiającego.
  6. Wykonawca składając ofertę oświadcza, że spełnia wszystkie przewidziane przepisami prawa wymogi dotyczące bezpieczeństwa i jakości oferowanych produktów spożywczych.

 

  1. Termin i miejsce złożenia oferty.
  2. Ofertę prosimy złożyć do dnia 20.12.2024 r. do godziny 12:00 w formie elektronicznej

(z kwalifikowanym podpisem elektronicznym) na adres                                                              

e-mail:  magdalena.antolak@sp8otwock.pl, albo

  1. w formie pisemnej u intendenta – Szkoła Podstawowa nr 8 w Otwocku przy
  2. Żeromskiego 235, 05-400 Otwock od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 16.00.

 

  1. Kryteria wyboru oferty i sposób przygotowania oferty
  2. Oferta musi zawierać cenę łączną, maksymalną i ostateczną, obejmującą wszystkie koszty Oferenta związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
  3. Cena wskazana przez Oferenta w ofercie musi być podana w PLN cyfrowo jako kwota netto oraz stawka podatku VAT.
  4. Oferta powinna zostać sporządzona na Formularzu ofertowym wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do Zapytania ofertowego.
  5. Ofertę sporządza się w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej lub elektronicznej (z kwalifikowanym podpisem elektronicznym) pod rygorem nieważności.
  6. Oferta musi być podpisana przez osobę/osoby upoważnione do reprezentowania Oferenta, zgodnie z wpisem do właściwego rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej lub przez osobę umocowaną do podpisania oferty. Pełnomocnictwo powinno być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z innych załączonych dokumentów.
  7. W przypadku braku pieczęci imiennej osoby podpisującej ofertę podpis musi być czytelny.

 

  1. Dodatkowe informacje
  2. Z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana umowa.
  3. Przedmiotowe zapytanie ofertowe dotyczy nawiązania współpracy na czas określony tj. od 02-01-2025 do 31-12-2025 lub do wyczerpania kwoty wskazanej umowy stanowiącej maksymalne wynagrodzenie w zależności, która sytuacja nastąpi wcześniej.
  4. Forma płatności: Przelew z 14 dniowym terminem płatności na podstawie prawidłowo wystawionej faktury na numer konta podany na fakturze.

Zostaną Państwo poinformowani w przypadku wyboru Państwa oferty.

Załączniki 4 – Formularz oferty – różne produkty spożywcze.

 

 


Warning: Use of undefined constant php - assumed 'php' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /bipsp8/wp-content/themes/bipomo/comments.php on line 22